Speler: veel gestelde vragen


Hieronder staan de meest gestelde vragen door spelers met betrekking tot Toernooiklapper. Kunt u geen antwoord op uw vraag vinden? Neem dan even contact met ons op via de email. Klik op het contact icoon links onder in de menu balk.

Waarom moet ik opeens een beveiligingscode in typen?

Iedereen ontvangt weleens spamberichten in zijn of haar postvak. Om te voorkomen dat de toernooileider computer gestuurde spamberichten via het inschrijfformulier van het toernooi ontvangt hebben wij een beveiligingscode toegevoegd.
Voer onderaan het inschrijfformulier de 4 getallen in en het inschrijfformulier zal worden verzonden. Maakt u per ongeluk een foutje en tikt u het verkeerde cijfer in dan heeft dat op dit moment nog geen gevolgen. Het inschrijfformulier zal gewoon terecht komen bij de toernooileider.

Ziet u geen beveiligingscode staan? Voeg Toernooiklapper.nl toe aan uw vertrouwde websites.

Ik heb ingeschreven voor een toernooi maar ontvang geen bevestigingsemail

Ik wil graag mijn email adres wijzigen

Ik heb mij afgemeld voor het ontvangen van emails maar wil dit ongedaan maken!

De sluitingsdatum van de inschrijvingen nadert en mijn beschikbaarheid is inmiddels gewijzigd, wat moet ik doen?

Ik wil me terugtrekken voor een onderdeel

Ik wil van partner wisselen

Waarom moet ik betalen met incasso en kan het niet bijvoorbeeld met iDeal, dat is toch veiliger?

Ik ben geblesseerd en moet mijn inschrijving intrekken

Ik zie een uitslag van een wedstrijd die niet juist is!

Ik zie de uitslagen van het toernooi niet verschijnen in mijn spelerprofiel van de KNLTB?

Ik heb een vraag over het toernooi

Wil jij onze nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je hier in: